Tulostimen lisääminen

  • 1
    Paina Windows-näppäintä i-kirjainta samanaikaisesti.
  • 2
    Kirjoita avautuvaan hakukenttään: "tulostimet" ja valitse: "Lisää tulostin tai skanneri"

    Windows-näkymässä haetaan "Tulostimet"

  • 3
    Seuraavasta valikosta valitse: "Lisää tulostin tai skanneri"

    Valikkonäkymä.

  • 4
    Odota hetki ja valitse alhaalta: "Hae laitteita", mikäli sinulla ei lue "Olet kirjautunut sisään. Hae työpaikan tai oppilaitoksen laittetia" ole yhteydessä digariin

  • 5
    Paina kohdasta "USB- tai verkkotulostin ja skanneri" ja vaihda siihen "Työpaikan tai koulun tulostin ja skanneri"

    Huom! Å,Ö,Ä kirjaimet on korvattu O,O,A

  • 6
    Kirjoita hakukenttään yksikkösi nimi (myös osa nimestä riittää)

  • 7
    Valitse tulostin jonka haluat lisätä ja paina "Lisää laite"

  • 8
    Odota hetki ja tulostin on lisätty, mikäli haluat lisätä toisen tulostimen palaa kohtaan 6